SEMPATİK SANAT Proje Hedeflerimiz
Projenin Tanıtımı: Engelli birey yoktur engellenmiş birey vardır sloganı çıkış noktamızdır.Sanatın iyileştirici ve birleştirici özelliğinden yararlanarak bireylerimize ortak paylaşım alanları oluşturmaya çalışıyoruz.Engelli kişilerin tüm engellerine rağmen toplumda yer alış biçimleri, hayata karşı verdikleri mücadeleleri ve hatta engelli olmasına rağmen engellerini aşarak başarıya ulaşmış sanatçıları örnek almak istiyoruz.engelleriyle değil sanatlarıyla varolmuş bireyleri öğrencilerimizle buluşturuyoruz Bu proje ile engel olarak görünen şeylerin engel olmadığını, asıl engelin kişinin kendi düşünceleri olduğunu vurgulamak istiyoruz.
Projenin hedefleri :
1.Somut bir empati deneyimi yaşatmak
2.Katılımcıların öğrencilere somut empati deneyimleri yaşatarak engelli olmayı içselleştirmelerini sağlamak.
3.Öğrencilere başarıya imza atmış engelli sanatçılar tanıtılarak bakış açılarını genişletmek,
4.Öğrencilerimizin sosyal duygusal becerilerini geliştirmek,
5. Öğrencilerin bedensel , zihinsel , duygusal alanda sağlıklı şekilde gelişimlerini sağlamak
6. Farklı türdeki okul öğrencilerin, sosyal etkinliklerde bir araya gelerek iletişim becerilerinin geliştirilmesi sağlanır.
7. Teknolojiyi doğru ve etkin kullanan, zararları ile yararlarını ayırt edebilen bireyler olmalarını sağlamak.
Introduction of the Project: We set out with the motto; there is no disabled individual, there is individual blocked. We try to create common sharing areas for our individuals by taking advantage of the healing and unifying feature of art. We try to emulate the way disabled people take part in society despite all their obstacles, their struggle against life and even the artists who have succeeded by overcoming their obstacles despite their disabilities. With this project, we want to emphasize that the things that appear as obstacles are not obstacles, and the main obstacle is one's own thoughts.
The goals of the project:
1. Providing a concrete experience of empathy.
2. To enable the participants to internalize being disabled by giving students concrete experiences of empathy.
3. To expand the perspective of students by introducing disabled artists who have achieved success,
4. Developing the social and emotional skills of our students,
5. To ensure the healthy development of students in physical, mental and emotional areas
6. Different types of school students come together in social activities to improve their communication skills.
7. To ensure that they are individuals who use technology correctly and effectively, and who can distinguish between its harms and benefits.
Yorumlar
Yorum Gönder